Feeling hot hot hot!

HEEEJ ALLA GLADA!! :D

   Hoppas ni fick ett litet leende där ;)
   Jag är glad iaf. Jag har haft toppen dagar nu när jag har varit ledig. Vet ni varfrö? Det är soooooooooool! och jag har träffat underbaringar och jag har fått lite färg på kinderna! Och fyndat en massa!
   Jag har inte bloggat på sistonne, men jag har ju haft ett liv, kanske därför haha! . Jag var hos johanna i slöinge igår. Det var super mysigt! Vi låg på stranden först sen efter några timmar så åkte vi in till falkenberg city och shoppade lite! Hittade ju mina förtjusande skor! ( kan ha strlk 37 där :O me like! ) . Sen åkte vi hem och dog lite i värmen, men vi överlevde natten. Jag var tvuingen att döda en mygga innan jag kunde sova men det gick relativt bra! ( ahr köpt myggmedel idag (Y) )
   Sen today, har ja solat all day long med mamma och nisse. UNDERBART! Repris imon då joinar Ljungbergs morsa! ( känns lite status ändå ^^ ) Iaf, haft en super kväll träffa anna i stan efter beachen sen efter lite ärenden så cykla vi ut till tylösand för att käka grillat hos mamma kompis. Sen efter lite choklad fondy´ (STAVNINGS HJÄLP xD) . Så cyklade vi hem.. Det va kallt men efter lite fula cykel tävlingar och roliga cykel tekniker blev det varmt. VÄLLDANS varmt.. men jag har fått in en fläkt här hos mig nu så det ska gå !
  
  Så nu har ja summerat mina dagar jag glömt. Kommer nog mer imon ( jag ska lära mig lägga in bilder med, anna får hjälpa mig ?? (a)  )
Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror det stavas fondue. Det vad gott iaf. Men åå, du kommer vara negern (som får springa!) om du ska pressa ännu mer nu. Höhöhö, vissa har det bra. Ses på stan sen <3

2008-07-30 @ 10:13:11
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Mican

haha! den var bra den va ;) men du ! jg tar hellre den skiten då om ja så ska slava ^^ men men.. hörde ju att det skulle bli fult nu näsr jag ska vara ledig nästa gång så det försvinner väl snart igen...

2008-07-31 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0