Expresso espresso...

Chao! <3

   Mican is happy. Fast ändå lite små sur... Därför att min pojkvän har snart lanat i 4 dagar. Jag kommer seriöst inte träffa honom imon om han är trött. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT SIMONS PÄRON ÄR HEMMA IMON!! Förlåt var tvungen att skrika ut det för det är STOR GLÄDJE från mig! (vilket betyder inget mer lan på länge) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :'D
   Iaf, mitt jobb idag var det jobbigaste ever. Så sjukt mkt disk.. och ja mitt liv handlar tydligen bara om jobb eftersom det är det mesta jag skriver om. Sorry for that! Men aif.. ja fick jobba till fem idag, me liked för tiden gick fort. Och jag säger bara SNÄLLA! aldrig mer en dag då man har fiskpuddig blä och potatismos på samma dag!! VÄRLDENS skojjar inte världens jobbigaste disk! :( Hate hate. Jaja.. som sagt den som tar över efter mig nästa år. Den ska jag vara mkt snäll mot. Inte så som de behandlar mig. De som är snälla är Annie!!! lasse när han har tid och även Sabine när hon med har tid. THANKS :*
   Efter jobbet stack jag till anna för att sedan bege oss mot vårt stammis ställe espresso house för att köpa en take away latte mooma! Sedan satte vi oss på vårt favorit ställe vid nissan och myste i solen som tittade förbi, som vanligt har vi otroligt bra samtalsämnen! Har kommit fram till att vi ska tatuera oss samtidigt nästa år till hösten. puss på det.

  Nu får det räcka för idag, är verkligen glad för er som läser min blogg :) PUSS på er :*
Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

vi kommer sluta som arbetsnarkomaner eller nåt :S men rika blir vi iaf, iiiiiiiiih :D

2008-07-24 @ 12:31:11
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0