Arg

Jag vet att jag redan har skrivit en blogg idag, men det skiter jag fullständigt i nu.

  Jag måste skriva av mig, jag bara måste.
   Jag är jävligt målmedveten om hälsa. Och jag försöker göra allt för att må bra. Men när personer i min omgivning förstör sin hälsa. Då reagerar jag STORT. Jag blir förbannad helt enkelt. Jag vet inte om jag gör fel? För alla blir sura när jag säger till.
   Jag pratar just nu om Sömn, ålderdom och socialitet. Sömn är det viktigaste på en hel dag. Ska man då försötra den genom att sitta uppe hela natten, framför en dator som har såpass starka strålar, och i mörker genom att spela psykade dator spel?
   Jag minns själv när jag var mindre typ 11. Då jag upptäckte datan mer lixom, jag älskade att sitta vid den, klockan kunde bli runt 2 på natten. Vilket var mycket då. Jag var jämt tjurig och grinig. Jag vaknade alltid klockan 1 på dagarna. Var jämt onyttig drack cola hela tiden och käkade pan pizza, JA jag har varit en liten tjockis!
   Men sen.. hände nått. Jag fick upp ögonen för hur jävla dåligt man behandlar sig själv utan att man märker det. 
   Jag kanske är en person som tänker mycket på min framtid, och det kanske är riskabelt men jag vill. Och då bryr jag mig speciellt mycket om hur man kommer se ut om sisådär 30 år. Jag är själv mycket dålig på att skydda ögonen, jag behöver fortfarande köpa ett skydd för dator skärmen så min syn inte blir sämre, jag märker redan hur jag börjar se sämre. 17 år! 
   Jag vill bara att min pojkvän ska förstå hur mycket jag älskar honom, och alltid vill göra, men hur snyggt blir det med feta påsar under ögonen och glasögon till det? Och mycket trött och tråkig. 
   Vissa tkr bara jag ska skita i det och låta han göra sitt, och jo jag tilåtter det. Men nu blev det så att han ska sitta två dagar i rad. DÅ blir jag riktigt irriterad. Jag vill inte träffa någon som är sjukt trött. Nej!
   Men för att få slut på mina agritioner så ska jag säga att jag ska göra allt för att få fram mina synpunkter på ett mer snällare sätt. Jag har ett ganska hett temprament, vilken inte är bra när man vill förändra nått. Så det är min målsätting just nu!
 
Take care !

Micaela <33
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0