1 miljon !

Onsdag.

   Jag är trött kan jag börja med. Det va SJUKT mkt att göra på jobbet, har aldrig sett så mkt disk i hela mitt liv tror ja! Blir galen på det asså. Men om jag inte blir graderad nästa år slutar jag. Fyfan. Jag om någon borde stå före i kön.
   Efter jobbet blev det simma med mamma igen. Det va kul. Jobbit att simma när man skrattar men då blir et bara mer träning haha!
  Skulle haft sex! ( skulle väl bli mer intressant om ja slutade meningen där va^^ ) and the city kväll idag with anna, men får bli another day. 
Så jag har inte gjort så mkt ikväll. Har blivit en korsords nörd på sistone, har väl inget mer liv ? ^^
   
   Ni är väl intresserade hur det gick med trisslotterna? Klart ni är :D
   Kan ju säga att  jag hade rätt  tur. Vann 150 kr på 3 av 10. Sen la jag till lotten ja fick av mattias där ja vann 50 kr. Så 200 kr hell yeah! 

   Nu hinner jag inte skriva mycket mer ska kolla Pussycat dolls 2. Galet kul å se catfight ^^

Take care, Micaela <33


Kommentarer
Postat av: PUmbaa

bästa bloggaren ever;)

2008-07-18 @ 00:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0