Zoo

Hej alla glada.

vaknar upp hos AnnaBanan. Och vi har nu konstaterat att gå upp efter klockan på lov funkar inte för oss.
Igår så hade vi nörd kväll och skulle kolla på alla Pirates of the carabbean. Hann dock bara se 2, sen blev vi trötta^^. Efter en lång snack stund och kollande i gamla skol kataloger och flumm skratt av mig. Så kunde jag äntligen sova 02.45. Det var häärligt! Sedan så helt plötsligt får anna typ damp å rycker till. Hon hade tydligen snubblat på en trottoarkant fastän hon var vaken xD Jag fatta ingenting men jaja det va kul:D

Idag åker Alice till Thailand i 2 veckor. Fuskis. Så jag ska vara barnvakt åt stampe haha! Hoppas han är snäll mot mig.

sedan så passar vi bobby och bella igen , Och bella bara kissar överallt, ganska grouse men bobby är pilsk idag så han slickar bara upp det uue xD .

Ne nu har Davve kommit :) , så då ska jag inte sitta här och vara osocial.

Ps, jag har lärt mig dricka te utan mjölk! stort steg för mig!  :* Ds.
 
Puss på er alla!
Micaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0