Tomhet.

just nu känns allt så jobbigt. Jag kände på mig att detta skulle ske någongång.

Som sagt jag och Mattias har gjort slut, orkar li´ksom inte säga det till hela världen.
   Jag menar jag fick min drömkille som jag så gärna ville ha i 7an och fick uppleva 2 underbara år.
   Jag skriver detta för att jag måste få ut det på något sätt.
Det var ju självklart jävligt jobbigt att höra, men har man varit osäker så länge som jag har varit så var det på tiden att någon utav oss tog tag i problemet. Det fanns mycket fina saker vi fick göra och inte göra. Det fanns även saker som helt enkelt inte fungerade och så är det. Vi är ju bara 17 och allt kan inte vara för evigt även om man vill det. 
   För någon dag sedan kändes detta som världens undergång, men utan mamma och anna vet jag ej om jag hade kunnat tänka så positivt som jag gör. jag är ledsen och kommer vara det ett tag eftersom att det är första kärleken. Det kom ju så plötsligt.
   Vi slutade iaf som vänner  och det är skönt tycker jag för båda var överens om att vi ville ha kvar kontakten :). 
Just nu vill jag bara tänka över allt. Det är ju som sagt två hela år som nästan ska förträngas. Men många minnen kommer alltid att finnas och jag är glad över dem. 
   Jag känner mig bara så tom, så ensam. Vill ha närhet hela tiden och tack anna för att du är en sån bra människa! utan dig hade jag varit förlorad.  
   Jag kommer att förändras, något enormt. Jag tänker fan inte ta skiten mer. Jag orkar inte. Se på er som tar min plats. Jag är fortfarande inte den ni tror och om ni vill uppleva mitt riktiga jag så säger jag varsågod. Ta mig för den jag är för det är så det kommer bli, till en början iallafall´haha.

   Jag har iallfall inte gått in i någon deprission (stavning?) ^^ . Det är det inte värt. Tankarna på vårat förhållande har varit extremt många och nätterna är sömnlösa, men det hör till. Man kan ju inte bara stänga av sådär, inte jag iallafall.

Börjar bli jobbigt att skriva på denna lilla datorn, verkligen extremt liten^^ därför det är så mycket stavfel, (säger de iaf ^^)
Ne, ni vet ni iaf. Och som sagt om någon behöver en kram så är jag en MYCKET bra person att krama :D need it :/

tro på mig, för jág klarar detta, jag är inte så liten som jag ser ut. kommer alltid att tycka om mattias som en vän, för så är det bara och tror detsamma hos honom :)

Take care, a sad girl
Micaela <3

Kommentarer
Postat av: evelina strandeus

stolt över dig mican! :) du kommer klara detta jättebra, synd att vi inte håller kontakten längre. men ville bara säga att du är stark!

2008-12-11 @ 18:42:18
Postat av: mican

tack så mycket. ja, det va ju någonting som hände :/

2008-12-11 @ 19:03:41
Postat av: Anna

Jag älskar dig, that's it<3

du kommer klara det hur bra som helst!

2008-12-11 @ 22:44:17
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0