Snark.

Idag är jag trött.

Det var nästan jobbigt att skriva det^^ .  Ne, jag har ju inte sovit så bra de senaste nätterna. Tänker väl alldeles för mycket, som Anna. Kan man inte bara stänga av hjärnan när man ska sova?
Det blir ju inte bättre av att man ska behöva sova jämte personer som snarkar haha! Min bror, bobby och kära Anna. Sedan har vi ju även mor och nisse. Men tur är så stör de inte mig^^

Anyway. Jag glömmer vad jag skriver i mina bloggar så jag vet inte riktigt vad jag sagt. För jag orkar ju inte kolla heller xD . Palla va ett fan av sin egen blogg ^^ . men men, idag så var det rea på stan med Anna som gällde. Hittade inte så mycket. Jag unnade mig lite sexiga rosa underkläder, kände att jag behövde det :D Så det skulle passa bra med kinky night nu tjejer ;) .

Jag och mamma har suttit typ hela kvällen och gjort smycken, det var väldigt mysigt faktiskt. men FYFAN va jobbigt. Så jävla pilligt :P Men fint blev det :) Men fan va vi skratta efter alla tabbar. Jaja, även magmusklerna behöver jobba över julen.  För imon ska jag träna :D:D Längtar. Ska köra armar och mage :) Om ni undrade, vilket jag inte tror men iaf :D

Imon så hoppas jag att jag och anna får komma och hälsa på Kvist och fixa naglarna :) För snart är det nyår :D tjatar om det hela tiden ... och det är nog inte bra egentligen, att ha så höga förväntningar.. det blir inte bra då. Det har jag lärt mig nu, tro mig jag vet.

Ne nu börjar det bli lite långtradigt det här...
Ikväll hoppas jag på att jag somnar snabbt :/
Pussas Micaela <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0