Lycka

Jag tycker verkligen om citatet ;
Man kan aldrig älska någon annan om man inte älskar sig själv.
 Det  gäller ju även kroppsmässigt. Vilket MÅNGA behöver bli jävligt mycket bättre på, tyvärr. Allt för många tycker illa om sig själva. Det är sorgligt.   Men som sagt allt blir vad man gör det till!

Tisdag förmiddag, och här sitter jag till ingen nytta. Behöver göra massa grejer men orkar helt enkelt inte.

Jag håller förfullt på att återhämta mig från min hemska dröm jag hade imorse.  Om ni orkar kan jag ju berätta,
Jag och någon sitter och kollar på present påsar typ, så är en lila och en röd. Det är hela min klass i rummet med. Så tyckte jag att vi skulle ha lila, men de andra ville ha röda, så blev jag lite suris. Så kommer linda in och hör allt, så säger hon rätt ut, asså mican sluta, alla hatar dig ändå. DÅ , då blev jag galen. Jag sa så jävla bra saker så det va helt sjukt, kommer tyvärr inte ihåg allt xD . Sedan började vi slåss, med högklackat. Värsta sparkarna xD . Sedan efter typ ett bra tag så vinner jag, och säger något så klockrent att det är helt självklart.

Hum, känns inte jätte snällt mot linda :P tur det inte var på riktigt. Det hade nog gjort jävligt ont att få högklackat i facet. Men men, jag har varit agresiv i sömnen, vilket betyder att jag inte behöver vara det på ett bra tag!

Idag blir det stan,sola,naglar,chilla
Take care, Micaela <33


Kommentarer
Postat av: Anna

ahahahah, chill dröm :D

2008-12-30 @ 18:30:17
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 18:32:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Marina

Gud vilket fint hår du har.

2008-12-30 @ 18:39:09
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0