Looser

Jippie! jag är glad!

Vad hade jag gjort utan davve? Nu är jag nästan expert på datorer! nej det är ja inte men på god väg! haha
Sedan lärde ag mig ett nytt kort spel som var satans kul, men jag loosa ju hela tiden! Hjärter nått hette det. Klurigt som fan. Men man kan ju inte vara bra på allt? :(

Sedan så är ja avis på Alice som typ sover nu, men imon kommer hon antaligen ligga och sola å blää :( . Kommer vara brunis iaf!

Blir inga naglar innan nyår, får slita med å göra egen manikyr me de små naglar man har! får väl bli vid nått annat tillfälle. 350 spänn rikare :)

snart är det nyår lalala! Kulit folk ska man fira med också! <3

Sedan vill jag bara tipsa om en bok som är så jävla bra att läsa! The secret! om du vill ha allt du drömmer om, köp den!

Pussas så länge,
Mican <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0