Juldagen

Vill bara säga tack för en fin julafton :)

Orkar inte skriva allt jag fick, det får bli när jag orkar^^ . Typ när jag fixat virus program på min nya data :D . Orkar inte det heller xD . Sitter på nisses.

Snart kommer Anna hit :D . Hon ska äta kalkon med familjen. Och sedan ska vi kolla på Björn Gustavsson DVDn :D Alice som gav mig den UNDERBARA julklappen! Hade glömt att nämna att jag ville ha den, men Alice är smart :D. Så jag kommer typ drömma mig bort under 2 hela timmar. Med nya material som inte finns på youtube ;)

Sedan blir det stan med Anna imon, det är ju REA :D. brukar hata det, men eftersom att jag har pengar nu, så blir det extra kul :D . Sa jag att ja vann 200 spänn på bingolotto? Det gjorde jag nog. Haha, jaja... Det va ovanligt^^

Ne, föna håret, tända ljus, ladda upp godis och vänta på Anna. Sedan ska man va hundvakt åt Bobby och Bella med :D
Puss och kram, skumbanan
Micaelaa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0