Jag visste det.

Gårdagen blev helt okej. Julbordet rädda min kväll och min bror rädda den också då.
- Killarna kollade på mig och jag kunde kolla tillbaka (mycket)! :D

Men tror ni inte jag drömmer en sån jävla dröm då eller? jag vill bara skjuta den, så jävla mycket. Orkar inte tänka så mycket hela tiden. När jag för en gång skull kan sova länge så drömmer man om någon man ABSOLUT inte vill drömma om. CPCPCPCP!  (men min tanke var iaf med i drömmen om att det inte var bra det som hände!)

Och nu har jag fått klart för mig att mina misstankar var sanna :) Jag är glad att det blev som det blev. Det behövdes det av mig, annars hade det bara gått längre och min bearbetning hade bara blivit värre att förtränga. Apa på allt.

Jaja, jag ska ringa min Anna nu och fråga om vi kan plugga engelska för jag orkar inte vara hemma. Vill ha kul och tänka  på¨annat. lyssna på mitt hjärta och inte min cp hjärna!
 

JAG KAN KLARA DET HÄR! OCH DET SKA BLI ETT NÖJE!
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0