Hon vill ha puls

Idag är en bra dag.

Jag kan äntligen snooza igen, det är underbart :) . Fast dock blev det jävligt länge, från 8.30 - 11.20 ^^  jaja, jag är uppe iaf.
Ska hämta min data idag trallala! Den kommer vara snaaaaaabb :D och virus fri.
Ska följa med nisse nu och köpa de sista klapparna till mamma.
Sedan i eftermiddag kommer min brors tjejs hundar hit :D Bobby och lilla Isabella "Bella" . Sötaste puppyn ever! <3 Sedan blir det byta julklapp med Anna <3 Sedan ska jag sola <3 Sedan blir det familjemys framför bingolottos uppesittarkväll haha! <3

Mååste bara berätta en sak. Igår så överträffade jag mig själv. För första gången i min historia lyckades jag helt på egen hand göra en super god äppel paj! Helt jävla otroligt! Tack vare ringenäs smulpaj recept :) <3

Sedan så är jag fortfarande fest sugen. Längtar ihäl mig till Grekland, ojoj va det kommer bli härligt! Vi ska va så jävla bruna! Som Anna sa vi kommer komma tillbaka som bakfulla brända pepparkakor. 18 är speciellt :)

Ne nu får jag skynda mig. Ville bara säga att jag mår bra. 
Puss hej
Mic to the a to the e l.a  ( funkar inte på mitt namn^^ bara på alice --> al to the ice)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0