Good girl gone bad

Det som hjälper mig nu är Musiken. Förutom Anna Ledel då !

Natten var hemsk, men jag klarade mig. Mamma hade ett gäng vänner hemma i onsdags och då kom även ett medium dit. Mamma sa att jag var så rädd för spöken då^^ Och mediumet kände direkt när den kom in i vår lägemhet att det var en liten tant där. En förvirrad sådan, med klackar som trippade runt. Hon hade bott där innan. Men nu var hon äntligen väck, jag låg typ uppe as länge och va till och med vaken när tidningen kom. Suck. Jaja, jag blir ju inte lyckligare av att stanna hemma, så jag tog tåget 7.30 och försökte se vaken ut. 

Idag var det lucia i skolan, det var typ lamt. Men men, de bjöd på äcklig glögg och fattiga lussebullar utan saffran typ. Anna gjorde mig lite lyckligare när hon såg ett litet saffran korn.

Idag blir det till att klä Julgranen och sedan på kvällen så offra Anna sin kväll med Sebbe för min skull :o . Jag är nästan för hemsk! Men det va hon som inte kunde baka papparkakor utan mig så :D:D :* . Ska gott göra dig till 1000 när det behövs! 
Lördag ska jag träffa Alice för att få lite tröst och mysigt sällskap på stan, ska  köpa lite mer julklappar. Vid 2 ungefär ska jag träffa bror min på stan för att prata och umgås. Även köpa julklappar! Sedan på kvällen så blir det julbord.
Söndag? Don't know.
Förhoppningsvis hittar jag nog ett tidsfördriv. Att duscha har iaf blivit min hjälp. Fryser ju som en igelkott hela tiden. Buhu för mig. Men som sagt jag kommer att klara mig, men det kommer ta sin lilla tid.

Way to go!
Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

allt för dig:*

2008-12-12 @ 15:05:30
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0