Fredag

Det är fredag kväll och jag mår faktiskt bra. Jag känner att jag nu kan klara mig själv. Och ja Anna, det är faktiskt sant det du säger. Man måste kunna klara sig själv och inte vara beroende av alla andra. Jag kan äntligen det nu :)

Å andra sidan är det inte alltid kul och klara sig själv. Men man är ju sin egna bästis helt enkelt^^ Det är tur att jag ofta är ensam hemma för då kan jag sjunga hur mkt jag vill :D:D ( som jag har gjort idag^^)

Idag har varit en jävla bra dag. Jag går upp 11 och är utvilad för en gångskull. Jag äter frukost, sedan dammsuger jag, torkar golvet, tvättar en massa. Städar undan och tränar:D Så skönt det va. Att jag kan ha undivikit att träna på 19 dagar! Jaja, nu är det lov och då blir det mkt träning :) Ser framimot imorgon.

Imon är det träna, vaxa benen och vet ni, jag ska gå imot mig själv. Jag ska unna mig och sola :D. Jag har ju inte vistats i ett solarium på över 3 år. Och om 10 ggr är max på ett år så hinner ju jag sola lite innan det nya året;) För nyår ska bli oförglömligt, jag ska vara så jävla snygg. Ska fixa naglarna, vara brun ha lena ben. Hinner dock inte färga håret :/ . Jaja får väl hoppas att trenden ''utväxt'' håller i sig ett tag till, haha! :P

Nej nu ska jag sätta på en mysig film och somna i min stora säng <3
Det löser sig, det gör det alltid.
Micaela <3
 old pic.

Kommentarer
Postat av: linnis :)

jag hittade den på h&m för ett tag sedan ;P haha men de finns även vanilj på the body shop :) i think iaf :) haha

2008-12-20 @ 18:21:01
Postat av: linnis :)

ännu ett svar blir det i detta inlägget ;) haha

jaaaaa festa med stylist :D jag gillar det :D hehe

får bli någon gång nu efter nyår? :)

jaa, vi singlar kan leva livet ;) hehe

nää men hur känns det? :( jag vet iaf att du är stark nog att klara det här :) lovar :)

2008-12-20 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0