Det är så.

Typ tomt? Typ vet inte vad jag vill? Jo, det gör jag... men känns skumt.

Min gårdag var hemsk. Mer orkar ja inte säga. Det blev betydligt mycket bättre när jag pratat ut med Pieter, han sa fina saker :) Sånt man vill höra av en kille likom!
   Iaf, det är ny dag...den började bra...men just nu känns det som den går neråt. Vet precis vad det beror på men jag orkar inte bry mig. Jag klarar mig själv som sagt. Vill bara ha lov och slippa allt plugg. Ska bli så skönt! Och så ska jag träffa massa fina människor :) Som gör mig glad och lycklig. Det behöver jag! 
   
Har precis haft prov i stylist, förhoppningsvis gick det super för det va ju såpass enkelt att det är pinsamt om man inte klarar det ^^. 
Vill ha ett jobb, så att jag kan tänka på annat. Det var jävligt kul att jobba ändå i sommras, man träffade ju så mycket folk och blev uppmuntrad var dag å blabla...

Jaja, detta börjar bli lamt nu, väntar bara på att rasten ska ta slut ;P 

Hoppas vi får komma hem 4, det skulle göra min dag :*

Still going strong
Micaela <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0