Allt har en mening.

2a inlägget för idag

Just nu känner jag bara för att skriva av mig. Inte för att det  är så mycket som jag vill säga men jag känner bara för att skriva^^. När man är ensam på sitt rum så får man ju göra någonting, istället för att sitta och vara hel knäpp och prata med sig själv kan man ju skriva här för att verka mer normal liksom?
 'Just nu vill jag så gärna ha ett husdjur. En hund eller en mysig katt, allra helst en papegojja att prata skit med. men lär ju inte vara så mysig att gosa med ;P. jag har iallafall fått äran att passa Alice kanin i två veckor när hon ska ha äcklig(underbar) semster i Thailand, det landet jag mer än något annat vill åka till nu. Till min pappa. Men men, Stampe brukar oftast bita mig. Kanske för att jag gjorde parodi på honom och avslöjade att han var oskuld? ^^ . Ne, det kommer nog gå bra.
   Var nyss och hämtade ett paket från pappa. Känner mig lite dum som inte sa något speciellt som jag ville ha eftersom att thailand är ju så fruktansvärt billigt men jag kommer verkligen inte på någonting nu. Eller kanske något tekniskt.men skit samma, jag blir glad för vad som helst. Kom på att jag också måste skicka massa julkort och paket, suck.

Jaja, boring text men känns skönt att skriva av mig. Mitt humör just nu är ganska stabilt. Orkar inte lägga energi på att tänka på det, sparar mina tårar till kvällen om det kommer några. Orkar typ inte gråta heller, även om det känns bra, tack och lov att man är tjej så man kan gråta lite hur man vill utan att skämmas för det. Jag tror inte särskilt många killar sitter och gråter tillsammans och tröstar på det sättet som vi gör. Så det så HAHA! :P 
   Sedan så vill jag bli bra ´på svenska :/ varför har inte jag fått lära mig någon grammatik för? jag har ju bara lärt mig skriva av mig själv känns det som ;P. Jaja man kan ju inte vara bra på allt, även om jag inte kommer på någonting jag är speciellt bra på nu. Blä, det enda jag vill nu är att kunna sjunga som natascha  bedingfield. Hon är grym, eller typ mariah carey. Jaja, i mina drömmar ...

Tack för att ni orkar bry er.
Micaela Hansen - Flickan med de höga drömmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0