Why me?

Blä!

   När man är ledig. Från sitt jobb. Vill man att det ska regna då? Vill man då att Alice ska ha feber? Svaret är NEJ NEJ! Men det är ingenting man kan hjälpa, speciellt alice då ! Hoppas du blir frisk tills du åker till österrike! :)

Så vad gör jag då en måndag som denna? Inte ett fucking skit. jo jag kollar på Oc, är inne på Bdb, msn, youtube. Kollar på gamla videofilmer där jag är skit tjock. ( när jag säger tjock då menar jag det ) . Sedan har jag varit och ätit lunch på grand med mamma och nisse. Sedan har jag inte gjort någonting mer. Hur kul får man lov att ha? Jag tänkte faktiskt att det skulle bli skönt och vara ensam en sådan här dag, och bara slappa. Men det var kul i sisådär 2 timmar. Sen blev jag ensam på riktigt. Kände mig jävligt ensam.

   Men imon ska jag jobba extra. Får ju ha något liv^^. Money money money it's so fuunny. Sen va med babe.

Känner mig helt trött i ögonen, behöver visine.. men tror den lilla saken är för gammal för att droppa i mina ögon. Men jag lovar den funkar sjukt bra! För man tror att man är trött, men sedan droppar man det i ögonen sedan är man pigg som en lärka! :) ska nog köpa det på onsdag, för då ska jag och älskling ÄNTLIGEN gå på stan, och så föreslog mattias fika :D då blir man kär <3

   Nej, nu ska jag väl gå och göra nått, typ måla naglarna, nej det kan jag inte för jag ska jobba imon. Typ gå och duscha.. nej så jobbigt :/ kanske... kolla på tv. Nej. Spela spel. JA! men med vem? no body. Hepp.. aja får väl lägga mig och sova då!
Take care, Micaela<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0