Summering av helg! or not...

Hej å hå!

   jag är nog glad! jag är nog mkt glad! :D

   I fredags så lamade jag ju med mig själv å glodde Oc. I lördags så va det ju beckas 18 års fest! DEN var super! verkligen! accept those weird guys, men iaf! :) Hoppas på fler galna fester! söndag, jag övningskörde. Det gick nog bra. Glömt lite men jag körde iaf hem från sannarp.!

   Wow, jag orkar verkligen utala mig om helgen. Nej men jag orkar faktiskt inte.

Sedan så pratade jag med Anna Ledel idag ( måndag) . Jag fick en chock! Vi börjar skolan på Tisdag! det är 8 dagar kvar! VART FAN HAR SOMMARLOVET VARIT? Jag har jobbat hela sommaren, jag har varit på stranden max 5 ggr och festat 2 ggr. Jag hoppas det har varit värt pengarna. Jo det har det för jag ska till thailand nästa år, jag ska till min PAPPA! Och jag kommer böla satan, men ja... det tar vi då. Sedan ska jag och Anna festa satan i Italien eller grekland! Vi får se vad våra smaklökar känner för då, för inte blir det nyktert! oh no! då är jag 18 då kan ingen stoppa mig! :) 
  
För övrigt så har jag min pojkvän som jag inte tkr jag spenderat alls mkt tid me :( . Han har jobbat och jag har jobbat. Har inte festat en enda gång, har inte varit på stranden en enda gång. Sorgligt ! Men som sagt vi har thailand att uppleva tillsammans, och han sa senast igår i telefon ( gud vad jag blev lycklig) Vi snackade om pengar. Att han inte hade alls mkt kvar ( mina tankar blev, hopp han har inte sparat någonting tills vi åker...  vi åker med andra ord inte ). Så sa han: men nästa år! då jävlar ska jag tjäna pengar!

 Jag : vad ska du göra för dem då ?
Han: resa...
Jag: vart?
Han: Med dig.. vi ska ju till thailand! 
Jag: Menar du det? (as glad)
Han: Ja du vet att jag vill det.
 Fattar ni hur lycklig jag blev i ögat då! tillåmed lessen men på ett MYCKET lyckligt vis. ( ibland får jag känslan som man inte ska få, men jag hoppas verkligen vi åker dit! <33 )
  

Gud vilken rolig blogg detta blev. Men det handlar ju som sagt om mina känslor, så yes take it or leave it! 
På lördag åker jag och anna förhoppningsvis till GBG! <33 och på tisda börjar skolan :( Men på månda blir det sleep over time hos anna! <33

Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

italien, grekland, thailand, gbg, speep over. iiih, roligt värre :) festa satan i italien lr grekland då ja!

2008-08-12 @ 08:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0