pusspusspuss:*

Dagens ord, Guldfeber.

  Jag måste bara lova mig själv en sak. Och det är att jag ska aldrig mer dricka kaffe efter klockan 4-5 på eftermiddagen. Jag la mig klockan 23.00 igår. Jag kollade ett avsnitt på Oc. Sen blev jag ''trött''. Jag ligger och drar mig, klockan tickar... jag slår en pling till mattias. Klockan 00.00 cirka försöker jag sova igen. 45 min senare går jag på toa. 30 min senare efter att ha gått upp och satt på fläkten och även satt längre och längre tid på '' sleep '' på tvn så att den slås av av sig själv, så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag sätter på 2 st Oc avsnitt till. Sedan är klockan 02.30. Still I can't sleep. Sedan kollar jag en sista gång på klockan 03.05 typ. Sen tror jag att jag somnar 20 min senare...

   Behöver jag säga mer?
Jag har druckit 3 koppar kaffe idag och en energi dricka.

Jag har även hunnit ge nisse frukost på sängen och klippt mig. Sedan har jag snackat en stund med min trogne vän Alice! Miss you! Sedan så blir det lite kalas här ivkäll för Nisse! Min älskling mattias är här =)

Jag tror jag överlever kvällen med min bror och hans tjej i sällskap... Hoppas kan man ju alltid... ( ...å jag är så snygg, och jag älskar sånt, och JAG bara JAG... ) " micaela citerar en viss person " . En sak lyckas du aldrig med, och det är att få mig att tycka om dig.

Ha en satans bra kväll, som sagt ha en bra kväll ! SNÄLLA lid lite med mig iaf! :) <3
   take care, Micaela <33


Kommentarer
Postat av: Anna

yep, lider med dig. Lid med mig lite också, sista dagen på jobbet :(

2008-08-15 @ 08:10:35
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0