Mysit värre<3

Lilla lördag! <3

   Jag har haft en underbar dag vill jag bara börja med att säga <3
Idag så har jag och min älskling varit på stan hela dan. Och vi fyndade en massa ! Dessutom fick jag min julklapp nu :D haha. För jag fick ett par jätte fina öronhängen, men knoppen på ena va kontig, så var dem sista öronhängena slut, så fick lämna tillbaka dem :/. Men istället fick jag en as mysig tjock hood tröja och ett jätte sött linne ! :D. Sedan inhandlade jag mig ett baslack! finally! <3. Och så köpte jag säsong 2 & 3 av OC :D! köp två för 499! värsta klippet på Åhlens kostade en säsong 699! hallao! 
   Sedan käkade jag pasta vagnen och sedan fikade vi på åhlens café! och Anna jag måste bara säga dig! om du ska på dejt och käka där. Köp inte choklad moussen. Du får bruna tänder! xD såg tydligen inte så fräscht ut sa mattias haha! ( eller om du vill dumpa någon så ät och LE! :D ) .
   Sedan har jag upptäckt en butik jag är kär i . Tanzimara tror jag den heter. OM jag hade haft en lägenhet säger jag nu bara! Ska inhandla där ändå :) As fina inredingsgrejer! <333
   Mitt konto ligger bra till eftersom att mattias betalade tröjorna! :)

Och jag längtar tills jag ska ligga ensam och glo på OC! låter kanske deprimerande men jag säger bara att när jag ser OC då kan jag vara ensam hur länge som helst! För det kallas NJUTA på egen hand, slippa prata och bara se! <3
( inte för att det är något fel med att prata men, ni fattar nog ! )

Jag ursäktar mina stavfel, men så går det när man skriver snabbt^^ ( orkar inte rätta till dem, PH ska ändå inte läsa detta!)

Ska lägga mig hos älskling nu!
Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ska inte dit om jag dejtar någon över en fika, jag lovar:P hahah, skulle vara om någon behöver dumpas i så fall ;) SEX (and the city) IMORGON DU!

2008-08-06 @ 21:53:12
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0