Mattias Johansson

HAPPYTIME! 
   Namnet på mitt blogg inlägg tror jag ni kommer få se många gånger i framtiden, you know why? För det är det vackraste namnet jag vet :) <3

   Idag är jag bara glad glad glad. Visst jag har varit lite sur idag, men det var bara för att jag glömde bort att det var lördag, så jag tog fel tider på bussen. Då jag också gjorde bort mig och sa att de var för tidiga när de var försenade när de väl kom. Så jag tänkte ju gå in till östersskans å fråga om de har bytt tider och allt xD . Men som sagt nu vet jag varför! och ska inte hända imon ^^ . 

Sen så är ja ensam hemma. Som vanligt. Tråkigt. Men min älskling kommer snart hit :D det är DÅ det är kul å vara ensam hemma lixom, emsam hemma men inte ensam ! :) . Det är 5 dagar sedan vi sågs. Och jag klarade mig jävligt bra måste jag säga. Jag trodde nästan jag skulle få abstinens lr vad det heter. Men jag har ju varit sysselsatt hela tiden det är nog därför ^^ 

Jag är sugen på allt och ingenting, och nu känner jag att min blogg inte hänger ihop någonstans. Jag kom även på att när jag sitter på bussen och läser min bok, så har jag tydligen hoppas över en bok i martina serien. Jag är ju förfan snart klar! Då blev det jobbigt. Men men.. tur den inte är så ihophängade xD . Ibland kan man känna sig lite som henne, väldigt förvirrad. Haha! 

Nej, nu ska jag snygga till mig lite, lr jag ska föna håret! det har inte torkat på 2 timmar! ( ett skäl varför man inte vill ha tjockt hår) . Iaf, ha en bra lördag för här ska det bli massa mys! kramar och kyssar till tusen! <333

Take care, Eran egen lilla micalela =) <33

  

Kommentarer
Postat av: den som såg till att du kom hem ordentligt efter bål frukterna

de e inte lätt att va förvirrad men helt ok ibland, ha en trevlig lördags kväll :)

2008-08-02 @ 20:54:21
Postat av: Anonym

hehe nej det är inte lätt! desamma ;)

2008-08-03 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0