Måndag, min lediga dag

Skulle vara min lediga dag.

   Idag var det en rätt jobbig dag. Fast den blev betydligt mycket enklare när man fick åka bil lite häråvar :) .
   Vi va på hansagård och skulle lära känna 1orna. Sa inte ett jävla ord till dem. Great! Men iaf. Det va bra väder jämfört med förra året.
   Getingar fanns det miljarder av. Snälla försvinn. Taggen iaf..
Va hemma vid 4. Stack och träna, sen snabbt hem igen för att se Rent hus. LOVE haha! Sen gjorde jag mat och efterätt till the little family. Blev väl sådär. Men det är jag van vid. Det gick ner ^^
   Nu kollar ja på mean girls på 3 an. Och jag tkr om den. Och jag har filmen så den kommer bli sedd många ggr framöver :) .

En sak som jag måste nämna. Jag letade efter en liten plåtform när ja skulle laga mat. Kollar i pricnip överallt i köket. Så kollar ja långt nere på en hylla. Vad hittar jag ? EN ESPRESSO/CAPPUCINO BRYGGARE! En sån jag vill ha!!! Som typ har stått där sen vi flytta in ( 5 år sen).  Mamma sa att  hon tror mormor köpte den till henne, och tack mormor vi tjäna 2000kr på det :) . Nu är det bara en kaffekvarn som behöver inskaffas. Jag ska bli mästare ! <3

Big love, Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0