Ledighet for lajf!

Hej hopp gummi ....

   Kulit värre, ne inte så. Men iaf. Dålig fantasi oh yes! 
Vad har hänt Lilla Micaela idag ? Ne inte så värst mycket. Jag vaknar upp med världens snyggast kille. Det är nog dagens största händelse. ( som är förkyld förtillfället :( hoppas du är frisk till på tisdag :) <3 )
   Disken idag var jobbig MYCKET jobbig. Pore my little rygg. Ibland står jag där inne i disken och funderar på om den helt plötligt bara kan gå av, så ligger jag där helt död pga att jag diskar. Men då blev jag bara helt plötsligt så deprimerad att jag tänkte pengar penga penagar penagare det blir ju bara värre? Då passar en ledig dag som denna eller imon blir det iof! :)

   Jag satte mig ner för första gången på 3 ½ timmar. Och så sätter sig en kille vid mit bord, han jobbar där. Så börjar vi prata för jag vilar ju som sagt ^^ . Och killar har fan hjärna! Han kunde precis hur en tjej tänker. Jag talar nu om kläder i all ära. Han sa att det är bra att hm finns, eftersom studiebidraget inte är så värst mkt så kan man ju få rätt mkt på hm. Och sedan så sa han att efter ung 10 ggr användning av plagget så har man tröttnat på det och då kommer ordvalet " JAG HAR INGET ATT TA PÅ MIG" när man har en hel garderob. Det var lite kul faktiskt, för jag känner igen mig som bara den. Och skäms lite över att vara tjej. Men så är det bara. ( vilket inte gör det bättre eftersom min garderob ser jag i princip hela tiden eftersom den hänger på en sån stång. Så jo jag har inget att ta på mig ! :P

   Nog om detta, snart kommer min sötnos Anna Ledel hit! och vi ska snacka en massa skit om helgen. Jag vet att hon har en del att säga ;) . Jag ska bjuda på cappucino eller latté för min älskling gav mig en sån liten mjölk visp :D <33

Ha ett jävla bra liv nu min vänner :)
Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

"Och killar har fan hjärna!" hahahahha, det är inte illa du! Puss på dig för du är världens bästa vän :*

2008-08-04 @ 08:32:21
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Micaan!

ja men vissa har ju det :D. Aw samma till dig <33

2008-08-04 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0