Helgjobb

Hej bloggen, som nästan är bortglömd.

   Vilken lång helg detta har varit. Och den har vairit as skön. Inte gjort något speciellt men ändå gjort n¨ågot lixom.
Jag älskade mitt jobb denna helgen. Varför? Därför att jag jobbade som servitris ;D . Det va fett med kul. Så får hoppas på fler tillfällen :).
   Just nu är jag hos min älskling. Och det mest underbaraste är  att jag ska sova här :D . Jag offrar min sovmorron, för det är det fan värt. Jag ska ändå plugga hela dan. Så då kan jag lika väl gå upp kl 6 ^^ ( lovar att jag kommer gå och lägga mig när jag kommer innanför min dörr. )

Anyway. Ska göra några ärenden imån, dels ringa um sen lämna kvittot på tågkortet, sen så ska jag planera mitt plugg. Sen så klockan 5 halv 6. Då ska jag träffa babe igen :D:D . Känner mig bortskämd när jag får träffa han så ofta nu :) Men det är jag värd hoppas jag !

Saknar en massa nu förtiden. Speciellt min pappa. Kände hans parfym idag på bussen, kunde nästan börja böla! Tänkte på en massa fina minnen. Typ känslan av att träffa honom efter att vi inte träffats på en lång tid, Så kramar man honom så hårt å känner parfymen :( . Jag vill att det ska bli vinter 09. Kommer bli oförglömligt <3

   Time for go and brusch my teeth... hum.. tror jag måste lära mig engelska xD .
Kiss and hug strangle a swan ;)
Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0