Fredagskväll.

Börjar bli lite nervös.

   Dagen har varit helt okej. Bussen idag var icke försenad så jag var på jobbet tidigt^^ . Lagom med folk. Fick shuss hem av nisse, det var skönt.
   Nu sitter jag här och dricker en ny energi dricka (för mig). Den va sådär ^^ ( afternoon wake-up call)
Om någon timme kommer nisses son hit. Då ska vi la käka lite sen så skulle vi typ åka nånstans och spela diskofrespee hur fan stavas det? xD. Iaf, nej min bror är inte liten han är faktiskt 28 ^^ . Men det är tydligen någonsport och ska bli kul och lära sig det, jag får ju va ute i solen med! Finns tydligen sådana spelplaner på sannarp och i vallås någonstans. 
  
Pratade med min älskling innan, han har typ skärt upp tån :/ det va inget bra typ de vi snacka om ( inget om vårt förhållande utan saker som hänt där ) Så det var lite tråkigt. Får höras ikväll och se om det blivit bättre. Saknar honom till tusen såklart, men får träffas imon eller på söndag! Sen har ja hela veckan på mig för jag är ledig till tors :D. 
 
   ska hinna träffa alice med innan hon sticker till österrike, Så hoppas hon kunde på månda! Cuz I can ;D (pink låt även ^^ )

Yeye, jag är rastlös, kan ju skriva en bok om mitt intressanta liv. Verkligen.. Ne kanske ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa min bok. Har fan nästan redan läst 100 sidor. Jag börjar bli en riktigt läs lus xD.
  Sedan om jag får tillägga något, så tkr jag mer om att läsa böcker som är skrivna på ungdomligt sätt som ex linas kvällsbok och även martina serien. Så jag tkr den jävla forn svenskan utgå i skolor för det är roligare att läsa sådant man typ skriver i bloggar. Tänk om jag skulle skriva riktigt formellt här, vem fan skulle läsa då ? om värsta politik lr nått..

Ne ha det bra i solen nu !
Take caren Micaela <33

Kommentarer
Postat av: den som såg till att du kom hem ordentligt efter bål frukterna

håller med om att talspråk är trevligare läsning än svenska akademiens ordlista språk

2008-08-01 @ 19:31:35
Postat av: ALICE

VI SES PÅ MÅNDAG ;D

2008-08-01 @ 20:35:01
Postat av: Anonym

jaa de gör vi :d. Och ja talspråk heter det ja , bra du har minne ;)

2008-08-02 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0