Fördomar

Jag vet, de är dumma. Mycket dumma.

   Eftersom att jag jobbar i en disk. Får man rätt mycket tid över att tänka på vad som helst. Och det gjorde jag idag. Haha.
   Iaf, jag tänkte på fördomar. Som jag har. Vissa står jag för men andra skäms jag över lite nu. 
Jag tänker på nya människor man möter som man inte känner. Man upplever människor olika och kan därefter tro diverse saker om dem. 
   Jag kom då på att jag har mött en människa som har väldigt svårt för att ta människor nära sig in på livet. Asså jag vet inte hur jag ska förklara. Men jag tror ni fattar. Och det är lite jobbigt men ändå spännande på nått sätt. För man blir överaskad för varje gång man pratar med denna personen. Jag talar inte om en kille.
   Men detta var ju ingen grov fördom jag hade här då. Men jag lixom kom på det. Och var värt att skriva om.

Jag har blivit mycket bättre på att hantera nya kontakter. Jag är stolt över mig själv. Jag talar om mitt jobb :D . För de har börjat 3 nya och jag känner mig äldre än dem även om jag defenitivt inte är det. Varför? Därför att jag vågar ta kontakten först och frågar en massa saker. Sånna frågor man själv vill att folk ska fråga en. Man vill ju att folk ska vara intresserade. Och så är det kul att handleda dem och säga va de ska göra, man känner sig som en duktig arbetare då ! haha. Fast jag kommer ju känna mig pytteliten iaf, därför att jag står i en disk, jag är proffs i en disk. Hallao! Jaja, next year är jag proffs i kassan. (Y)

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt, sen ska jag ringa anna och min älskling, sen börjar fantastic 4. Kanske blir Oc.
  Klockan är ställd på 06.15  Puss & Gonatt så länge  :*
Micaela <33
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0