Allting har väl en bra början...

Jag vet inte vad jag ska göra.

   Min dag har varit hur bra som helst. Har träffat folk och haft kul lixom. Jag orkar inte ens skriva om min dag, för på 1 minut så blev allt bara så hopplöst, helt jävla tröstlöst...

   Jag kan nog aldrig mer lita på min mamma. Fine, jag får väl tro så om alla så om det ska va så jävla svårt att erkänna att " JA JAG VILL DÖ! " .
   Jag kan fortfarande inte fatta, jag vet många som röker. Jag har så svårt att acceptera det!!! Jag hatar det! Jag kan bara inte förstå hur man kan ? Jag har aldrig tagit ett enda jävla litet bloss på en ciggarett. Och vet ni ? ALDRIG tänker jag göra det heller! Jag har sånt jävla hat mot det! varför? Läs denna blogg och du förstår varför!
 
 Jag kan seriöst skriva en hel fucking bok om det ska va så ! Hur långt ska det gå för att folk ska fatta att de ska sluta ? Ska de ligga på lung avdelningen för att de ska fatta? JA! Jag hoppas ni alla ligger där! No offense but, jag är ärlig och hata mig gärna jag dör inte för det.

Jag är bara så sviken och besviken. Jag trodde jag kunde ha en bra relation med någon av mina föräldrar, men nej jag kan tydligen inte det. Varför? Därför att min pappa bor typ 10000000000 mil bort. Min mamma ljuger för mig. hon kanske ger mig pengar, men vafan gör det är hon ändå snart ska dö ? Nisse då ? Den jävla tofflen! Han bara ligger där i soffan och säger " bråka inte nu " Nej men vafan ska du göra åt saken då? Jävla mes är va du är! Och min bror, han sgäer bara, Men du vet ju hur mamma är, hon lyssnar inte, går sina egna vägar, letar efter bortförklaringar för att slipa inse sanningen. YES det är så jävla sant! 
   Och jag säger som min pappa säger om mamma, Man kan inte lära gamla taxar att sitta! " åå va jag önskar att jag va hitler just nu! :'( " 

Denna blogg kanske inte säger er någonting, men jag skiter i det, jag har fått ut min satans ilska.
Micaela,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0